Ο Κίμων ήταν γιος του Μιλτιάδη, του γνωστού που κατενίκησε τους Πέρσες στο Μαραθώνα και μπορούμε εμείς τώρα να γράφουμε ελεύθερα «μπεε» σε όποιο σχόλιο δε μας αρέσει στα social media.
Ως νέος ο Κίμων ήταν άσωτος. Γνωστός πότης και φουστανάκιας στην αρχαία Αθήνα, έφτασε μέχρι το σημείο να κάνει ερωτική σχέση με την ετεροθαλή αδελφή του Ελπινίκη, πολύ πριν το pornhub. Άλλη μια απόδειξη ότι οι ξένοι μας αντιγράφουν.
Τα άσωτα νιάτα του δικαιολογούνται από το γεγονός του θανάτου του πατέρα του στη φυλακή, όπου τον είχαν ρίξει οι συντοπίτες του Αθηναίοι, και παρά για τα όσα αντίθετα προσπαθούν να σας πείσουν, η ψυχοσύνθεση των παιδιών που μεγαλώνουν σε μονογονεϊκή οικογένεια σε μικρή κοινωνία, επηρεάζεται αρνητικά.
Παρ’ όλα ταύτα όταν ωρίμασε ανέλαβε τις ευθύνες και τα καθήκοντα που αντιστοιχούσαν στη θέση και την κληρονομιά του, βοηθώντας την Αθήνα να εδραιώσει το νεαρό κι εύθραυστο πολίτευμα της Δημοκρατίας. Το ίδιο πολίτευμα παρεμπιπτόντως που μεταξύ άλλων, θα τον εξοστράκιζε (απέλαυνε) από την πόλη.
Ο Κίμων, όπως όλοι οι μεγάλοι άντρες είχε τα καλά του και τα κακά του. Και ανάλογα από ποια πλευρά της ιστορίας βρίσκεται κάποιος αυτά μεγεθύνονται ή συρρικνώνονται ανάλογα. Για το μόνο που συμφωνούν όλοι οι ιστορικοί είναι η γενναιοδωρία του. Ο Κορνήλιος Νέπος ή Νέπως γράφει χαρακτηριστικά:
«Διότι ήταν τόσο μεγάλη η καλοσύνη του, ώστε, ενώ είχε σε πάρα πολλές τοποθεσίες αγροκτήματα και περιβόλια, ποτέ δεν έβαλε σ’ αυτά αγροφύλακα για να φυλάει τους καρπούς, για να μην εμποδίζεται να παίρνει από την παραγωγή του ό,τι επιθυμούσε ο καθένας. Πάντοτε τον ακολουθούσαν υπηρέτες με χρήματα, ώστε, αν κάποιος είχε την ανάγκη της βοήθειάς του, να έχει αυτό που θα έδινε αμέσως, για να μη δώσει την εντύπωση ότι με την αναβολή θα το αρνούνταν. Συχνά, όταν έβλεπε κάποιον χτυπημένο από την τύχη του να είναι ρακένδυτος, του έδινε τα ρούχα του. Σε καθημερινή βάση ετοίμαζε το δείπνο του με τέτοιο τρόπο, ώστε, όσους έβλεπε απρόσκλητους στην αγορά, τους καλούσε κοντά του, πράγμα που δεν παρέλειπε να κάνει κάθε μέρα. Από κανέναν δεν έλειψε η αγάπη του, από κανέναν η βοήθειά του, από κανέναν η περιουσία του. Πολλούς τους έκανε πλούσιους, πάμπολλους φτωχούς που είχαν πεθάνει και δεν είχαν αφήσει τα έξοδα της κηδείας τους, τους κήδεψε με δικά του έξοδα».
Ακόμη κι αν δε το έκανε γιατί πίστευε ότι είναι καθήκον του οικονομικά ισχυρού να βοηθά τον οικονομικά ανίσχυρο αλλά για να είναι αρεστός ή για να ταΐσει τη ματαιοδοξία του, η σελίδα προτιμά τέτοιους τρόπους επίδειξης από μεριάς πλουσίων από το να παίζουν π.χ. τους διαστημικούς καουμπόηδες.