Η ανάγκη του ανθρώπου να ξέρει τι θα του ξημερώσει είναι τόσο παλιά όσο ο ίδιος ο κόσμος. Κι επειδή στις Ελληνικές ταινίες απαθανατίζεται αυτός ακριβώς ο κόσμος, οι πάσης φύσεως επαγγελματίες και μη (όλες και όλοι με πλούσιο κληρονομικό χάρισμα) προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους ανησυχούντες πρωταγωνιστές.
Υπηρεσίες οι οποίες ποικίλουν τόσο ως προς το μέσον όσο και ως προς τον τρόπο με τον οποίον επιλέγουν να διαβάσουν τα μελλούμενα. Από χαρτιά μέχρι trans, ιδού πέντε από τις λαμπρότερες και λαμπρότερους εκπροσώπους του Ελληνικού κινηματογράφου.
- Και οι 14 ήταν υπέροχοι.
Μελλοντολόγος: Άννα Καλουτά
Τρόπος πρόγνωσης: Το γιαούρτι.
Μέθοδος: Η πελάτισσα παίρνει ένα γιαούρτι, το βάζει σ’ ένα πιάτο και ακουμπά την ανοιχτή της παλάμη απάνω του. Στη συνέχεια αναποδογυρίζει την παλάμη (σε ανοιχτή μούντζα) και η (καταπληκτική αρτίστα) Καλουτά διαβάζει τη γιαουρτιασμένη (sic) επιφάνεια. Καταλυτική, αν και όχι λόγω γιαουρτιού, στο να γίνει η Κάκια Αναλυτή το πρόσωπο της ημέρας.
Bonus, ο Άλκης Γιαννακάς ως πελάτης. Από το 18.00
- Οικογένεια Χωραφά
Medium: Αλέκος Αλεξανδράκης
Τρόπος Ενόρασης: Ύπνωση
Πως να τα βγάλει πέρα μιαν οικογένεια με 12 παιδιά; Κι επειδή η πενία τέχνας κατεργάζεται, Ο Αλέκος Αλεξανδράκης αναγκάζεται να υποδυθεί το Μέντιουμ μπας και καλύψει κάποια από τα έξοδά τους. Επιλέγει την ύπνωση, με βοηθό τη Μάρω Κοντού, αλλά έχει λογαριάσει χωρίς τα άτακτα παιδιά του που με τις σκανδαλιές τους, χαλάνε τη δουλειά.
Bonus η Λιλίκα Δελαπόρτα. Το Δε με έψιλον. Από το 14.00.
- Μια Ελληνίδα στο χαρέμι.
Προγνώστρια: Ρένα Βλαχοπούλου
Μέσο πρόγνωσης: Μπωλ για φοντάν.
Παραπλήσια μέθοδος με αυτήν του Αλεξανδράκη χρησιμοποιεί και η Βλαχοπούλου, όμως με μιαν ειδοποιό διαφορά. Η Βλαχοπούλου χρησιμοποιεί ως μέσο συγκέντρωσης (chanelling) ένα λευκό μπωλ με καπάκι. Σαν αυτά που είχαν οι νοικοκυρές στα σπίτια τους για ν’ αποθηκεύουν κουλούρια, φοντανάκια και λοιπά κεράσματα.
Bonus, η Μαρία Ιωαννίδου και το σύννεφο που διαλύεται με κατοστάρικα
- Η Καφετζού
Καφετζού: Γεωργία Βασιλειάδου
Μέσο πρόγνωσης: Ο καφές φυσικά.
Η κλασσικότερη μορφή μαντείας τα τελευταία 150 χρόνια τουλάχιστον. Πίνεις το καφεδάκι, γυρίζεις το φλυτζάνι, κάθεται ο ντελβές και μεγάλο δρόμο θα περάσεις, μεγάλη πόρτα θα διαβείς. Με την αρωγή του Μίμη Φωτόπουλου, η Γεωργία Βασιλειάδου στην πραγματικότητα δεν εξαπατά τις πελάτισσές της αλλά, βασιζόμενη στην τεράστια εμπειρία της από τη ζωή, τους δίνει (μέσω του φλυτζανιού) σωστές συμβουλές.
Bonus, η γατοπαλαβιάρα.
- Η Χαρτορίχτρα
Ο Σταύρος Παράβας ντυμένος γυναίκα.
Μέθοδος: Χαρτομαντεία με τράπουλα για πρέφα.
Ο Παράβας είναι ίσως ο ηθοποιός που έχει «κάνει» τα περισσότερα επαγγέλματα στον Ελληνικό κινηματογράφο και σίγουρα ο άντρας ηθοποιός που έχει παίξει τους περισσότερους γυναικείους ρόλους. Στη «Χαρτορίχτρα» υποδύεται τον ομώνυμο ρόλο ώστε να μαζέψει χρήματα για καλό σκοπό. Ένα μοτίβο που «δικαιολογεί» τις απατεωνιές τέτοιου είδους σχεδόν σε κάθε ταινία.
Bonus, τα βαλσαμωμένα πουλιά για διακόσμηση.
Για περισσότερες παράξενες μεθόδους πρόβλεψης του μέλλοντος, μπορείτε να διαβάστε και αυτό το άρθρο εδώ.