- Η Βόρειος Κορέα είναι ένα τεράστιο θεματικό πάρκο.
Αυτή σας δηλώνω ότι είναι μια 100% δική μου θεωρία συνωμοσίας. Είμαι δε πεπεισμένος, ότι οι συνομιλίες μεταξύ του Ντόναλντ και του Κιμ, ξεκίνησαν ακριβώς επειδή αυτά που γράφω εδώ, τα έχω γράψει και πει κι αλλού. Ξεχάστε τη EURODISNEY, τα UNIVERSAL STUDIOS και όλα αυτά τα φλώρικα. Το ΑΠΟΛΥΤΟ θεματικό πάρκο του 21ου αιώνα δεν είναι άλλο από τη Βόρειο Κορέα. Όλα όσα βλέπουμε από τις σελίδες του διαδικτύου ή το φωτογραφικό φακό, είναι ένα καλοσχεδιασμένο θέρετρο για διαφορετικού τύπου διακοπές. Οι Βορειοκορεάτες, βλέποντας ότι δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις περιφερειακές ασιατικές χώρες, στήσανε ένα πελώριο χορευτικό όπου προσφέρουν μια εξόχως σοσιαλιστική εμπειρία τόσο σε νοσταλγούς όσο και σε πολέμιους. Σε αυτήν την άποψη συνηγορεί το γεγονός ότι οι επισκέπτες δεν επιτρέπεται να πάνε πουθενά χωρίς οδηγό και να φωτογραφήσουν ο,τιδήποτε χωρία άδεια. Όταν οι επισκέπτες γυρίζουν στις χώρες του, γεμάτοι από πιονιέρους, κόκκινα αστέρια και Κιμ, οι απογευματινοί πιάνουν βάρδια και οι πρωινοί επιστρέφουν στα λάπτοπ και τον καταναλωτισμό.
2. Δεν είμαστε 7 δις.
Ποιοι και πώς ακριβώς μετράνε με τόση ακρίβεια τον ανθρώπινο πληθυσμό; Ποια είναι τα τόσο εξελιγμένα ληξιαρχεία στο Μπαγκλαντές, την Ινδία και την Υποσαχάρια Αφρική (τυχαία παραδείγματα) όπου καταγράφονται με λεπτομέρειες οι γεννήσεις και οι θάνατοι; Θέλουν να μας πείσουν ότι ενώ σε μικρότερες χώρες και ζορίζονται, στις αχανείς στέπες της Λαπωνίας η καταγραφή είναι 100% up to date; Δεν υπάρχει περίπτωση. Το νούμερο που έχουν είναι γενικό. Μετά το παραλαμβάνουν διάφορες Μ.Κ.Ο. που ανήκουν σε σκοτεινούς επιχειρηματίες και το φουσκώνουν. Με αποτέλεσμα να εκταμιεύονται κονδύλια από τους αφελείς πρωτοκοσμικούς (sic) για να διατεθούν σε ανύπαρκτους δυστυχούντες τριτοκοσμικούς. Με τίποτα δεν είμαστε πάνω από 5 δις. Βαριά βαριά.
3. Ο κανίβαλος Γουόλτ.
Σύμφωνα με κάποιους ο, αγαπημένος πολλών, Γουόλτ Ντίσνεϋ δεν έχει πεθάνει. Πάσχοντας από μια σπάνια ασθένεια, έχει καταψυχθεί, μέχρι τη μέρα που η επιστήμη θα βρει το γιατρικό και τότε θα τον αποψύξουν και θα του δείξουν τι κάνανε τα στούντιό του, όσο αυτός έκανε το παγάκι. Το 1971 όμως, από ανθρώπινο λάθος, ο Ντίσνεϋ ξεπάγωσε για λίγο. Και επηρεασμένος από τον κρυογονικό θάλαμο, επιτέθηκε και έφαγε 2 φρουρούς και μία οικογένεια από το Ανατολικό Ντε Μόιν. Μετά τον ξαναπαγώσανε. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες να το κρατήσουν μυστικό, κωδικοποιημένα στοιχεία αυτού του περιστατικού, εμφανίζονται στην ταινία THE CHILLING του 1989. Και σε αυτό το επεισόδιο το robot chicken εδώ.
4. Η κινηματογράφηση της προσελήνωσης.
Αν θέσεις ως ερώτημα το αν η προσελήνωση από τους Αμερικάνους το 1969 είναι πραγματική ή όχι, σε σελίδα του εξωτερικού, θα γίνει η σφαγή των νηπίων. Μπροστά στο μένος των αντιπάλων στρατοπέδων, οι διαφωνίες στη βουλή είναι πιο ήπιες από φιλολογικό τσάι του 1900. Μια νέα θεωρία, έρχεται να ενώσει τις δύο πλευρές. Ναι μεν οι Αμερικάνοι πατήσαν στη σελήνη, αλλά το υλικό που τραβήξανε με τις κάμερες ήταν καλό μόνο για επιστημονική χρήση. Και καθόλου καλό για τις ανάγκες του μάρκετινγκ της NASA αλλά και όλης της τότε κυβέρνησης που έψαχνε εναγωνίως κάτι να την πει στους Σοβιετικούς. Έτσι προσέλαβαν τον Κιούμπρικ να τραβήξει ένα φιλμάκι της προκοπής, αυτό που βλέπουμε όλοι. Ο μακαρίτης όμως, μη μπορώντας ν’ αφήσει το έργο του στην αφάνεια, έδωσε κωδικοποιημένα (και πάλι) στοιχεία του όλου εγχειρήματος στην ταινία του ‘’Η Λάμψη’’.
5. Ο Γουίλιαμ Σαίξπηρ δεν υπήρξε.
Ξέρω, ξέρω. ‘’Μα έχουμε όλα του τα έργα’’. Στην πραγματικότητα έχουμε πολλά έργα τα οποία φέρουν 6 διαφορετικές υπογραφές. Willm Shakp, William Shakspēr, Wm Shakspē, William Shakspere, Willm Shakspere, By me William Shakspeare. Τα τελευταία χρόνια πολλοί πιστεύουν ότι ο Γουίλιαμ ήταν ένας απλός δασκαλάκος που τον χρησιμοποίησε ως βιτρίνα, μια ομάδα συγγραφέων για να παρουσιάσουν τα έργα τους χωρίς να χάσουν το κύρος τους, μιας και στην εποχή τους το θέατρο δεν ήταν και ότι καλύτερο ν’ ασχολείται κανείς. Ένα παρακλάδι της θεωρίας αυτής είναι ότι δεν επρόκειτο για ομάδα αλλά για ένα πρόσωπο, τον Σερ Φράνσις Μπέικον. Λόγιος, πολυγραφότατος, φιλόσοφος, πολιτικός, επιστήμονας, συγγραφέας και δεξιοτέχνης στη χρήση της αγγλικής γλώσσας πληρεί όλα τα κριτήρια. Επιπροσθέτως, το τελευταίο έργο του Σαίξπηρ, The two noble Kingsmen, γράφτηκε το 1613-1614. Όλως τυχαίως την εποχή που ο Μπέικον άρχισε να συγγράφει σειρά πονημάτων για κρατικές υποθέσεις και στη συνέχεια διορίστηκε λόρδος καγκελάριος. Οπότε που καιρός για Ρωμαίους και Οθέλλους.
Σχόλια 1